موسیقی ، آهنگ ،عـکس
موسیقی ، آهنگ ،عـکس

دوستان عزیز شما هر چه که درمورد کامران و هومن می خواهید را می توانید تهیه دکنید

لینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسیقی ، آهنگ ،عـکس و آدرس kh-superstar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







.
.

دسته بندی <-PostCategory->

24 روز تا تولد اهورایی ترین فرشتگان..کامران و هومن


سلام علیکم خوبید دیگه نههههههههههههههههههههه؟ چی ؟ خوب بودید منو دیدین بد شدین ؟ خوب به من چه همین که هست چه خبرا .... زود تند خبرا رو بگین من نبودم چی شده ؟ دعوا شده ؟ تلفات دادیم ؟ کنسرت بوده ؟ مصاحبه ؟ نهههههههههه؟ نچ .. خبری نبوده ...پس من برم دیگه .... چیه ذوق مرگ شدین عمرا اگه برم یه آویزونی ام که لنگه ندارم

من آمده اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام چندتا عکس و ویدیو براتون بزارم بروم

اول از همه عکسای برنامه کوک BBC که در حد چند میلیونیم ثانیه کنسرت کامران هومن تو آنتالیا رو نشون داد البته فکر کنم تکرارشو شنبه تا دوشنبه 10:30 صبح و پنجشنبه 7 عصر بده .

و یه چندتا هم عکس از zach radulph با کامران هومن ...تور آنتالیا

                                                             آخه این چه حرکتیه !!! فهمیدیم از برشکا خرید کردین

                                                                           هر کی هومی رو پیدا کرد جایزه داره ....

                                                                      نخیرم اون گنده هه که پشتشه پدرامه تابلوئه دیگه

                                             

هوووووووووووو چند نفرن ...منم گشنم شد ..مامان گشنمههههههههههههههههههههه

و امااااااااااااااااا...چندتا ویدیوی کوشولو هم از کنسرتای ونکوور 2011 واستون گذاشتم فیض ببرین ... البته نمیدونم لینکاش واستون کار میکنه یا نه واسه من که درست بود

اگه عشق من تو نیستی : لینک مستقیم  - لینک کمکی 

بهترینی : لینک مستقیم - لینک کمکی

بیست : لینک مستقیم - لینک کمکی

من اگه نباشم : لینک مستقیم - لینک کمکی

منو ببخش : لینک مستقیم - لینک کمکی

 

      راستی هالووین هم مبارک             سالروز کوروش کبیر هم مبارک

                                          

 

شماها بهترینین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در  8 مهر 1391برچسب:,  توسط shantia 




درباره من